Технології

Система електронного примусового підрулювання Fliegl ForCon 2010 (Force Control)

14 Березня 2019 82

Fliegl ForCon 2010 (Force Control)
Fliegl ForCon 2010 (Force Control)
fliegl-agrartechnik.de

Fliegl ForCon 2010 (Force Control) — система електронного примусового підрулювання. Маючи невелику конструкцію, за словами виробника, система забезпечує надійний і стабільний рух напівпричепа і більш ефективне маневрування напівпричіп на Трідем і Тандем-агрегатах на дорогах, в полі, в умовах обмеженого простору.

Система примусового підрулювання вимірює радіус повороту не за допомогою механічної системи тяг. Замість нього для вимірювання радіусу повороту, а потім і кута повороту використовується гіроскоп.

Цей кут повороту передається на датчики кута поворотів, розташовані на осі, які за допомогою гідравлічних циліндрів встановлюють поворотні осі під певним кутом. Гіроскоп можна встановити на тракторі практично в будь-якому місці. Наприклад: на крилі трактора задньої осі.

Fliegl ForCon 2010 (Force Control)

Завдяки конструкції з використанням електроніки необхідність в досить витратних тросових і тягових механізмах або в двосторонньому механіко-гідравлічному управлінні в точці прикладання тягового зусилля повністю відпадає.

Єдина точка впливу це обладнання напівпричепа, будь то зів причіпного крюка, кульова головка, Piton Fix або інші механізми причеплення. Малі радіуси повороту можливі, що дуже важливо в умовах обмеженого простору.

Оскільки немає інших точок впливу, то при проходженні поворотів поглинання сили не відбувається. Зусилля, яке прикладаються для повороту колеса знижуються.

Особлива конструкція системи ForCon 2010 не залежить від того чи іншого способу причеплення напівпричепа до тягача, як це було на попередній системі. Для неї була потрібна спеціальна кульова муфта, яка піддавалася зносу.

Fliegl ForCon 2010

Завдяки електронному управлінню по горизонталі і по вертикалі постійно забезпечується оптимальний поворот всіх коліс на всіх осях. В результаті:

  • оптимальний рух по колії навіть на брудних дорогах, що мають бічний нахил;
  • стабільна їзда на поворотах і по прямій на дорогах без розкачки,
  • спокійний рух по інерції навіть на високій швидкості і завдяки цьому менше навантаження на вісь;
  • менший знос шин навіть на найкрутіших поворотах, безпечна їзда на схилу;
  • кращий розподіл тиску шин на ґрунт;
  • хороша їзда вперед і назад по будь-якій місцевості. У тому числі по канавах і купинах.

Дисплей системи сертифікований TÜV системою управління та показує: збої, які виникають при русі напівпричепа (вперед, назад і в стані спокою), а так само в напрямі руху вліво і вправо. Крім того, осі можуть бути заблоковані.

Fliegl ForCon 2010 в роботі

При первинній установці системи або заміні ця функція застосовується для калібрування датчиків. Дисплей може поставлятися як з раніше розробленою тракторною консоллю, так і на присоску, щоб його можна було прикріпити в будь-який зручний місце, в будь-якому тракторі.

За словами розробника, всі перераховані вище функції забезпечують високу економічну ефективність і безпеку, полегшують працю, економлять енергоносії і скорочують шкідливі впливи на навколишнє середовище.



Радимо почитати