Новини

Renault розкрив особливості автомобілів серії С для сільського господарства

7 Червня 2017 54

Тягач Renault C з напівпричепом
Тягач Renault C з напівпричепом
traktorist.ua

Вантажівки Renault серії С призначені в основному для перевезень по шляхах, але Renault вніс зміни в конструкцію, що дозволить машинам працювати в полі. Про це повідомив Михайло Лапшин, керівнику відділу продажів Renault Trucks в інтерв’ю Latifundist.com.

«Дуже важливо правильно скласти специфікацію. Якщо вантажівка працюватиме на магістралях — це одне, якщо на полі — інше. Використання як зерновоза — ще один пакет рішень. Стараємось підходити індивідуально, оскільки кожен нюанс суттєво впливає на ціну і експлуатаційні резерви автомобіля. Основна увага до редуктора, де передаточні числа впливають на тягове зусилля і швидкісні характеристики, тобто на і витрати палива», — говорить Михайло Лапшин.

Автомобілі оснащуватимуться двигунами виробництва Volvo об’ємом 11 та 13 літрів, потужністю від 380 до 520 к.с. та роботизованою автоматичною коробкою передач Volvo Optidriver. Також машини матимуть автоматизовану систему Optivision, що підлаштовує швидкість руху автопоїзда під навколишній ландшафт, визначає нахил дороги та відключає двигун на спусках.

«Renault C будуть постачатись з двигунами Євро-5 з мочевинним нейтралізатором. Ми не відключаємо рідинний нейтралізатор, оскільки продаємо європейські машини і виконуємо європейські норми. Якщо не заливати мочевину, то двигун втрачає частину потужності», — повідомив Лапшин.

За його словами, введення норм Євро-6 відбудеться з 1 січня 2018 року і компанія вже пропонує такі машини для міжнародних перевезень. Міжсервісні інтервали автомобілів Renault C становлять 30-50 тис. км.

Кожен автомобіль для нашої країни оснащується блокуванням диференціалу і пакетом холодного запуску до -40С. Тобто встановлюється підігрів паливної системи, всіх патрубків. Також машина має збільшений кліренс та посилені лонжерони. Незважаючи на це, загальна маса тягача і причепа становить 15 тонн.

«Якщо вживаний причіп і тягач цілком можуть перевозити 20-21 тонну при обмеженні в 40 тонн, то з новою машиною реально вписатись в обмеження з вантажем 24-25 тонн, тобто перевозити на 20% більше і відповідно зекономити паливо та час, зменшити навантаження на водіїв,» — коментує Михайло Лапшин.

За словами Лапшина, існує проблема автоматизму навичок водіїв, але комерційний транспорт — той сегмент, де перенавчання водія дає результат. Тому в вартість автомобіля входить навчання двох водіїв основам економічного водіння.



Радимо почитати