Новини

Дилери визнали Fendt кращим брендом тракторів в Європі

5 Червня 2017 84

Трактор Fendt 1050 Vario з культиватором
Трактор Fendt 1050 Vario з культиватором
traktorist.ua

Європейська асоціація дистриб’юторів техніки Climmar презентувала рейтинг брендів виробників тракторів серед дилерів та дистриб'юторів сільськогосподарської техніки. За підсумками 2016 року. Fendt став лідером відразу в декількох номінаціях. Про це повідомляє agriland.ie.

Рейтинг кращих брендів складали представники дилерів з дев'ятьох країн Європи — Великобританії, Бельгії, Данії, Франції, Німеччини, Італії, Польщі, Швейцарії та Нідерландів.

В загальному рейтингу Fendt опинився на першому місці, за ним Kubota, Claas, Valtra, John Deere та Massey Ferguson.

В категорії «Імідж бренду» респонденти віддали перевагу компанії Fendt, за нею у порядку спадання розташувалися John Deere, Massey Ferguson, Kubota та Claas. Схожа ситуація була і в минулому році, тоді Fendt та John Deere також отримали відмінні результати.

В категорії «Діяльність в області маркетингу та підтримка від виробника» (знову-таки виключно по тракторах) у 2016 році дилери також максимально оцінили Fendt, далі йде Kubota, потім Valtra і Claas. Єдиною істотною зміною, порівняно з 2015 роком стало те, що Fendt суттєво підвищив свій рейтинг та перестрибнув з 2 на 1 позицію.

В категорії «Післяпродажне обслуговування та гарантія» перше місце знову займає Fendt, потім Kubota, John Deere, Claas та Massey Ferguson. У 2015 році результат був схожий, проте тоді Kubota мала дещо вищий рейтинг, ніж Fendt.

В цілому, всі бренди (виробники) оцінювалися за безліччю критеріїв.

Критерії, за якими дилери оцінювали бренди (виробників):

  • імідж бренду;
  • продаж тракторів;
  • продаж запасних частин;
  • захист бренду від неоригінальних запчастин;
  • післяпродажне обслуговування та гарантія;
  • комп'ютерне обслуговування;
  • реклама та технічна підтримка;
  • рівень участі виробника у затратах на рекламу;
  • навчання;
  • співвідношення ціна/якість навчальних програм;
  • менеджмент;
  • комунікація та реальність стратегії виробника;
  • відносини між виробником та дилером;
  • рентабельність;
  • готовність виробника працювати над слабкими місцями;
  • пропозиції щодо фінансування;
  • допомога при оренді обладнання;
  • захист від крадіжок.


Радимо почитати