Новини

Case IH представив безпілотний трактор на SIMA

27 Лютого 2017 54

Case IH Autonomous Concept Vehicle
Case IH Autonomous Concept Vehicle
Case IH

Case IH представив концептуальну автономну машину (Autonomous Concept Vehicle — ACV) в Європі, на міжнародній виставці сільськогосподарського обладнання SIMA в Парижі, повідомляє прес-служба компанії.

Концептуальна автономна машина спеціально розроблена для того, щоб позбавити водіїв цієї монотонної роботи та дозволити їм та їх керівництву більш ефективно використовувати їхні навички, а також забезпечити кращий баланс роботи/відпочинку, проте в той же час створити можливість для організації цілодобової роботи без участі працівників, що дозволило б отримати максимальну користь від хороших погодних умов. Такі машини можна інтегрувати в парк вже існуючої техніки та налаштувати їх сумісну роботу, крім того, вони потенційно здатні автоматично підлаштовуватися до зміни погодних умов.

«ACV зберігає в собі велику кількість традиційних технологій від сучасних тракторів та використовує RTK — надточний варіант системи GPS, що дозволяє забезпечити паралельне водіння з повторюваною точністю в межах 2,5 см. Цією технологією вже зараз користуються багато фермерів, адже вона гарантує їм, що ширина ділянок пропусків або перекриттів при проходженнях техніки не буде перевищувати цих 2,5 см», — пояснює представник Case IH Ден Стюарт.

Додаткове оснащення ACV радаром, лідаром (на базі лазера), датчиками наближення та системами безпеки, а також бездротовою технологією, яка дозволяє відслідковувати та дистанційно керувати технікою за допомогою ПК або планшета, означає, що після виїзду на поле трактор може почати працювати абсолютно автономно, завдяки чому зникає потреба у водієві, який би слідкував за виконанням роботи, та, відповідно, кабіні для нього. Якщо трактор потрапляє у небезпечну зону, де він може отримати пошкодження або пошкодити будь-які об’єкти, він зупиняється, а його власнику надходить повідомлення про це. Машина не відновить свій рух доти, доки не буде перевірено зображення з камер та прийнято рішення стосовно того, чи може трактор продовжити роботу. Наприклад, якщо на шляху трапиться невелика копиця соломи, то трактору можна віддати команду продовжити рух; якщо ж під час руху автономного трактора по полю або дорогам приватного користування його маршрут перетинає інша техніка, то трактор вирушить одразу після того, як його шлях знову стане вільним.

Якщо до потрібного поля можна дістатися маршрутами/дорогами приватного користування, то ACV навіть можна запрограмувати на самостійний пошук шляху до нього. Власник або менеджер фермерського господарства можуть спостерігати за пересуванням трактора на карті, яка відображається на планшеті/ПК, та навіть бачити «вигляд» з трактора шляхом доступу до зображення зі встановленої на ньому відеокамери.

«Включення автономного трактора в схему роботи фермерського господарства може мати більш масштабний вплив на модель організації бізнесу, тому в рамках випробувань ми також співпрацюємо з великими фермерськими господарствами з метою оцінювання не тільки практичного використання та продуктивності цієї техніки, але й ступеню потенційного впливу автономної роботи на такі аспекти діяльності як використання робочої сили, логістика та ефективність стороннього керування», — каже пан Стюарт.



Радимо почитати