Новини

Hitachi випустив нову серію середньорозмірних колісних навантажувачів

22 Липня 2019 235

Навантажувач Hitachi ZW220-6
Навантажувач Hitachi ZW220-6
enki.ua

Японська компанія Hitachi презентувала новий середньорозмірний колісний навантажувач ZW220-6, який є першим представником покоління Dash-6.

Про це повідомляє enki.ua.

Новий навантажувач Hitachi ZW220-6 оснащений двигуном Cummins потужністю 200 к.с., який дозволяє отримати силу відриву 15 500 кг. Силова установка відповідає екологічним вимогам Tier 4 Final по викидах, завдяки системі селективного каталітичного відновлення, яка використовує дизельну вихлопну рідину (DEF) і усуває необхідність в фільтрі сажі для дизельних двигунів (DPF). Двигун має функцію автоматичного вимкнення, яка призводить до зниження споживання пального на 7%.

Hitachi ZW220-6 може використовувати ковші місткістю від 3,2 до 3,6 м3, забезпечуючи висоту завантаження до 4,1 м.

Навантажувач оснащений режимом, який забезпечує 10% стрибок оборотів двигуна і негайний доступ до додаткового прискорення, тяги та зусилля відриву без обмеження максимальної швидкості навантажувача. Нова функція збільшує гідравлічний потік, дозволяючи швидше піднімати ківш. Використання даного режиму буде корисним при копанні в важких умовах і підйомах при повному навантаженні.

Навантажувач ZW220-6 має три режими трансмісії, два автоматичних і один ручний. Перемикач зміни передач утримує додаткову тягу шляхом скасування автоматичних налаштувань для утримання коробки передач на її поточній передачі до тих пір, поки оператор не змінить її положення.

«Новий навантажувач розрахований на тривалу роботу. Він має реверсивний гідравлічний вентилятор охолодження, який входить в стандартну комплектацію, оберти якого регулює оператор. Задня решітка техніки запобігає потраплянню матеріалу в відсік радіатора. Очисник повітря з реверсивним потоком та вбудований очищувач видаляють великі частинки з впускного отвору», — йдеться у повідомленні. 

Навантажувач ZW220-6 має покращену оглядовість з кабіни за рахунок переробленої рами ROPS, суцільного лобового скла та кожуха двигуна. Виробник перемістив вихлопні та впускні труби в задню частину кришки двигуна. 

Кабіна оснащена автоматичним кондиціонером та аудіосистемою зі стельовими гучномовцями. В стандартну комплектацію входить камера заднього виду, яка має систему наближення, забезпечуючи візуальне і звукове сповіщення для об'єктів в межах 6 м від машини. E-Stick — нова система кермового управління. Вбудована програма ConSite надає щоденні експлуатаційні дані та щомісячні зведені звіти. 



Радимо почитати