Новини

Агрейн придбав 30 вантажівок Scania

17 Липня 2019 268

Scania G400
Вантажівка Scania G400
scania.com

У рамках розширення техпарку агрогрупа «Агрейн» придбала 30 вантажівок Scania G400.

Про це в ексклюзивному коментарі Traktorist.ua повідомив директор компанії «Агрейн Транс» Олександр Морозов.

Стандартна комплектація Scania G400 включає підсилену раму, коробку відбору потужності, автоматичну систему передач Scania Оптикруз з педаллю зчеплення, кондиціонер, холодильник, магнітолу.

На тягачах встановлена система контролю за автопарком Scania FMS, пакет «Моніторинг». Система дозволяє відслідковувати показники водія та вантажівки з метою підвищення продуктивності перевезень та зменшення витрат пального.

Стратегічне партнерство між агрогрупою «Агрейн» та «Сканія Україна» розпочалося ще в 2012 р., коли була поставлена ​​перша партія 15 тягачів Scania Р420 6x4 Euro-3. У 2016 р. було придбано 5 одиниць P400 6x4 Euro-4, у 2017 р. — 15 од. P400 4x2 Euro-5. Наразі автопарк компанії «Агрейн» налічує 65 вантажівок Scania.

Перші тягачі вже проїхали понад 800 тис. км. Але, за словами директора з продажу «Сканія Київ» Андрія Бельдея, цей показник можна помножити на 1,5, бо у порівнянні зі звичайними магістральними тягачами ця техніка працює в польових умовах з частими режимами «старт-стоп».

«Завдяки своїй конструкції вантажівки Scania пристосовані до роботи в полі. Ми вже 8 р. використовуємо ці вантажівки і розуміємо, що вони найкраще підходить для наших умов роботи. За рік вантажівки Scania проїжджають 120-130 тис. км. Кожна з них може транспортувати 25 т вантажу. Тому ми вже плануємо докупити ще таких тягачів», — підкреслив Олександр Морозов.

Окрім того, Андрій Бельдей підкреслив, що компанія запропонувала комплексне рішення, яке крім вантажівок також включало спеціальні фінансові умови від «Сканії Кредит Україна», контракти на обслуговування, систему управління автопарком Scania FMS.

«Клієнт ґрунтовно підійшов до вибору техніки: враховувався досвід компаній, які експлуатують техніку в Україні. Також до уваги бралися такі фактори, як, індивідуальний підхід до клієнта, розвинена сервісна мережа, яка охоплює майже всю Україну, і експлуатаційні показники техніки: витрата пального, надійність техніки в складних дорожніх і польових умовах. Щороку клієнт проводить порівняння з основними конкурентами в Україні і приходить до висновку, що вибір зроблено усвідомлено і правильно», — зазначив Андрій Бельдей.



Радимо почитати