Новини

Оформлення ліцензії на пальне буде коштувати понад 1 млн грн — експерт

13 Червня 2019 352

Резервуар для зберігання пального
Резервуар для зберігання пального
dzm-k.ru

Для оформлення ліцензії на зберігання пального, підприємство може витратити понад 1 млн грн.

Таку думку в коментарі Latifundist.com висловив директор «УкрАвтономГаз» Андрій Дорофєєв.

«Збір всіх необхідних дозвільних документів займає від 6 до 12 місяців і коштує понад 1 млн грн, тому з 1 липня більшість підприємств, які будуть оптом купувати пальне без ліцензії, стануть нелегалами», — розповів Андрій Дорофєєв.

Андрій Дорофєєв також звернув увагу на неможливість отримання всіх документів для отримання ліцензії на зберігання пального.

«Що стосується першого пункту — документів на землю: у багатьох підприємств резервуари з пальним встановлені на земельних ділянках без оформлення договору оренди на земельну ділянку. Наприклад, для агропідприємств залишається відкритим питання оренди земельної ділянки майна пайового фонду колективних сільськогосподарських підприємств (КСП). Об'єкти дорожнього будівництва, які розташовуються тимчасово на орендованих «асфальтованих майданчиках», теж питання відкрите. У багатьох підприємствах закінчилися терміни оренди земельної ділянки за старими договорами укладеними з місцевими органами влади і пролонгація договорів неможлива без узгодження депутатів місцевих рад», — додав він.

Як уточнив Андрій Дорофєєв, також тимчасово, до 1 січня 2022 р., суб'єкти господарювання можуть отримувати ліцензію на право зберігання пального без подання акта введення в експлуатацію об'єкта або акта готовності об'єкта до експлуатації.

«До другого пункту — акт введення в експлуатацію — теж питання. Адже ємність з пальним вважається об'єктом будівництва, якщо вона розміщена на фундаменті. Це визначає ряд нормативно-правових документів містобудівної діяльності. Якщо резервуар визначено як об'єкт будівництва, то його власнику необхідно пройти комплекс погоджень в Державній архітектурно-будівельної інспекції (ДАБІ). Але це дуже складний, дорогий і бюрократичний шлях. Серед підприємств широкого поширення набули контейнерні АЗС. Але як показує судова практика мобільні АЗС і АГЗП, в технічної документації яких зазначено, що обладнання має розміщуватися на фундаменті — вважається об'єктом будівництва», — розповів експерт компанії «УкрАвтономГаз».

Закон України про містобудівну діяльність передбачає штраф до 1,5 млн грн за експлуатацію резервуарів з пальним класу наслідків СС3, без дозвільних документів ДАБІ.

«Для об'єктів з ємністю об'ємом понад 15 м3 пройти всю процедуру узгоджень оцінки впливу на навколишнє середовище можливо мінімум за 4 місяці», — зазначив Андрій Дорофєєв.



Радимо почитати