Новини

ТОП-5 запитів на ринку сільгосптехніки

10 Листопада 2016 334

Які тенденції бачать експерти?
traktorist.ua

10 листопада в рамках проекту «ІнтерАгроДебати 2016» відбулася сесія «Сільгосптехніка: з хорошим комбайном куплю комбайнера!».

У дискусії взяли участь дилери провідних світових брендів с/г техніки та керівники агропідприємств. Latifundist.com разом з експертами Traktorist.ua визначав основні потреби і тенденції на ринку сільськогосподарської техніки.

Андрій Душейко, керівник агропромислової корпорації «Дніпро»

Андрій Душейко, керівник агропромислової корпорації «Дніпро»

«Ми хочемо від сільгосптехніки, в першу чергу, надійності. Я розумію, що запчастини — це хороше джерело заробітку для компанії. Час роботи інженера, якого ти викликаєш, теж коштує чималих грошей. Але все-таки надійність в пріоритеті. Також є потреба в надійних операторах цієї техніки. Ми бачимо, що відбувається певна «міграція» трактористів. Я звертаюся до дилерів, давайте проводити навчання доступно і просто. При цьому не обов'язково шукати операторів сільгосптехніки тільки серед кваліфікованих кадрів. Людина може бути і без освіти, але любити цю справу і всьому навчитися. І у нього буде виходити краще, ніж у тих «професорів», які навчалися на тракторах ще 70-х років минулого століття».

Антон Петренко, представник компанії Zeppelin

«Маленькі трактори раніше були простішими. Зараз вони стали більш технологічними. На тракторах потужністю 110 к. с. вже використовують трансмісії PowerShift. Причому, такою технікою цікавляться аграрії з зембанком 100-200 га. Вони хочуть працювати на комфортних сучасних машинах. Також ми бачимо, що є потреба в малих комбайнах».

Сергій Іващук, генеральний директор «Перлина Поділля»

Сергій Іващук, генеральний директор «Перлина Поділля»

«Немає межі досконалості, в тому числі у виробництві сільгосптехніки. Сьогодні приємно спостерігати, як з кожним роком в аграрному секторі техніка поліпшується. Що стосується запитів ринку, знаєте, як кажуть: «Хто посіяв абияк, той не сіяв ні ... чого». Дуже важливо здійснювати правильний посів культури.

Філософія компанії Mzuri — різні сівалки для різних господарств. Для невеликих підприємств у нас передбачені 3-метрові агрегати, для середніх — 4-метрові, для великих холдингів — 6-метрові. Потрібно намагатися ефективно підійти до обробітку кожного сантиметра землі. При нинішніх економічних та політичних викликах техніка повинна забезпечувати максимальну енергоефективність, збереження вологи в землі та економію палива».

Олександр Суханов, керівник відділу маркетингу компанії New Holland

Олександр Суханов, керівник відділу маркетингу компанії New Holland

«Ми бачимо, що зараз вже відбулося насичення тракторами потужністю від 300 к. с. Ринок по-тихеньку переміщається від високопотужних тракторів в сторону техніки середньої потужності. Тому ми плануємо на наступні 5 років збільшити присутність в сегменті малого і середнього класу.

Звичайно, ті кілька тисяч тракторів МТЗ, які продавалися і продаються зараз, їх кількість зменшується. Господарства та оператори хочуть комфорту, продуктивності, надійності. Серед комбайнів такого зміщення немає. Як малі так і великі комбайни розподіляються рівномірно протягом останніх років».

Володимир Підвальний, заступник генерального директора Väderstad

Володимир Підвальний, заступник генерального директора Väderstad

«Наша компанія також має здатність під будь-який клас трактора запропонувати відповідну техніку: сівалки точного висіву від 3 до 12 м під потужність трактора від 150 до 500 к. с. Думаю, що тенденцією ринку стає різноманіття пропозицій. Важливо, щоб при цьому розмаїтті варіантів сільгоспвиробники могли зробити правильний вибір для того чи іншого регіону, певної системи землеробства і т. д. Завжди повинен бути зворотній зв'язок між господарством і виробником сільгосптехніки».

Ілля Єсін для Traktorist.ua



Радимо почитати