Новини

Manitou повністю переобладнала лінійку телескопічних навантажувачів

7 Листопада 2016 91

Французький виробник стверджує, що його частка на європейському ринку телескопічних навантажувачів складає 30%
Французький виробник стверджує, що його частка на європейському ринку телескопічних навантажувачів складає 30%
manitou.com

Компанія Manitou повністю переобладнала лінійку телескопічних навантажувачів від 6 м до 9 м новими кабінами, гідростатичною трансмісією та гідравлічними функціями, повідомляє profi.com.

Деякі машини й надалі продовжують використовувати гідротрансформатор 4Fx4R та 6Fx3R Dana-Spicer, який застосовувався до сьогодні, в той час як компактні моделі мають двохступінчасту гідростатичну трансмісію, що використовувалася раніше.

Проте найбільшою зміною для більших моделей стала складніша гідростатична трансмісія ZF. Як і виробники схожих моделей Claas, Merlo та Dieci, компанія Manitou обрала здвоєну установку двигуна, що дозволяє адаптувати вихідний крутний момент до виконуваних процесів. Однак, на відміну від того, які трансмісії використовують конкуренти, Manitou у версії M-Vario Plus використовує повільніші радіальні двигуни, а не аксіально-поршневі одиниці. Відповідно до виробника – це фактор, який знижує знос та шум та потребує меншої кількості палива для генерації такого ж крутного моменту.

Загалом кабіна залишилася такою ж, як раніше, проте певні зміни мали місце: сходинка, яка полегшує доступ до кабіни, а також сітчасті жалюзі на даху, котрі можна вирівнювати для покращення видимості. Також серйозних змін зазнала панель управління – джойстик залишився таким самим, але тепер з’явився кольоровий монітор, на якому при натисканні кнопки з’являються спливаючі вікна.

Перемикачі були замінені кольоровими кнопками, що розміщені повсюди: помаранчева кнопка для двигуна, блакитна – для гідравліки, червона – для функцій безпеки, а чорна – для всього іншого. Цікавий факт – завдяки тому, що тепер все в цих нових машинах контролюється за допомогою нової мережі CANbus, оператор може переміщувати розподільний пристрій по кабіні. Кнопка виймається зі свого місця на приладовій панелі чи підлокітнику, від’єднується та переміщується на нове місце. Комп’ютер визначає її місцеперебування та розуміє, що потрібно зробити.

Що стосується гідравліки, то тут теж не обійшлося без змін. Manitou встановили так звану регенеративну гідравліку – рідина, яке виходить з управляючого клапану в момент опускання та забирання стріли потрапляє назад в бак для прискорення часу циклу.

Ось ще кілька функцій «розумної гідравліки»:

  • функція «Quick Lift» автоматично забирає стрілу, коли вона піднімається для того, щоб піднімати обладнання вертикально, а не «аркою».
  • функція «Bucket Shake» автоматично струшує вантаж, коли він досягає нижнього кінця в положенні «аркою».
  • функція «Return-to-load» встановлює обладнання на задану висоту та кут для виконання повторюваних циклів.

Нова серія тракторів New-Ag визнана сільськогосподарськими моделями, а в компанії стверджують, що вони можуть працювати при повній масі агрегату до 28 т.

Хоча в Manitou говорять, що преміальна націнка на існуючі машини складе «кілька відсотків», компанія наголошує на тому, що вартість обслуговування має бути нижчою за вартість покупки та складати не більше 1/3 загальної суми витрат за весь строк служби навантажувача. З цією метою компанія збільшила час заміни повітряного фільтра з 500 год. до 2000 год., а інтервали заміни гідравлічної рідини з 1000 год. до 2000 год. (цю цифру планують збільшувати й надалі). Ця французька фірма говорить, що разом з економією палива на 5% витрати на технічне обслуговування мають скоротитися на 15%.

Французький виробник стверджує, що його частка на європейському ринку телескопічних навантажувачів складає 30% та розраховує, що цього року продажі зростуть на 7%. Проте, в компанії визнають, що деякі моделі починають застарівати, особливо що стосується трансмісії, тому такі зміни покликані вирішити ці питання.



Радимо почитати