Індійський виробник сільгосптехніки Mahindra виходить на європейський ринок

Traktorist.ua
Стенд Mahindra на Agritechnica 2017

Індійський виробничий гігант Mahindra, що спеціалізується на виробництві сільгосптехніки, заявив про свою зацікавленість в європейському ринку. Як повідомлялось раніше, Mahindra презентувала свій стенд на  Agritechnica 2017.

Відповідно до інформації e-net.fr, за минулий рік компанія досягла об’єму продаж в $ 19 млрд в більш ніж 20 галузях, включаючи аерокосмічну, автомобільну, будівельну техніку та сільське господарство. Лише за минулий рік на долю сільгоспвиробництва компанії припало $ 2,8 млрд, а за останні 50 років Mahindra продала більше 4 млн тракторів та 50 тис комбайнів. З 2010 року компанія була визнана лідером за виробництвом тракторів в кількісному вираженні.

За останні 10 років індійський промисловий гігант збільшив свою глобальну присутність у світі разом зі створенням дочірньої компанії в США в 2011 році, партнерством з Sampo Rosenlew у Фінляндії в 2016 році, а також придбанням турецької інструментальної компанії Hisarlar та Erkut 2017.

В США трактори виробництва Mahindra стали третім брендом за продажами в категорії  машин потужністю до 80 к.с. Взагалі, асортимент Mahindra складається з моделей від 15 до 120 к.с.

Найгабаритніша модель 9125P має 32–швидкісну передачу в прямому та зворотному напрямку. Чотирьохциліндровий двигун Tier 4 керує мостом з повним приводом, а вантажопідйомність складає 4,3 тони при загальній вазі трактора 4,2 тони.

З часу придбання Sampo Rosenlew в 2016 році в індійській групі мається ряд зернозбиральних комбайнів потужністю від 50 до 300 к.с. фінського походження, признаних за своїми молотильними якостями в більше чим 50 країнах світу.

З Mitsubishi Mahindra має повну лінійку тракторів, плантаторів та рисових комбайнів для азіатських ринків.

Бренд Hisarlar являє собою набір інструментів для обробки ґрунту та заготівлі сіна, що є важливим доповненням до асортименту продукції групи. Також в Турції група має тракторний завод, який продається під брендами Erkunt та Armatrac.

Чи зможе Mahindra завоювати європейський ринок, як те зробила Kubota ще 10 років тому — невідомо. Але вже зараз можна впевнено стверджувати, що ті об’єми та темп виробництва, який свого часу набрав бренд, пророкують високі фінансові показники.

Выполнено с помощью Disqus

Актуально

Всі новини