Новини

Укрсільгоспмаш презентував техніку від ХМЗ та Білоцерківмаз на виставці Агропорт Схід Харків 2017

5 Жовтня 2017 217

Олексій Цимбал, регіональний менеджер Укрсільгоспмаш біля жатки КМС-8
Олексій Цимбал, регіональний менеджер Укрсільгоспмаш біля жатки КМС-8
traktorist.ua

Цьогоріч на Міжнародному форумі АГРОПОРТ Схід Харків компанія Укрсільгоспмаш представила ряд агрегатів українського виробництва. Зокрема, це вже відомі агрегати, які максимально необхідні на сезон.

На стенді компанії були представлені жатки для соняшника та кукурудзи, кормозбиральний агрегат та культиватор.

8-рядна жатка для кукурудзи КМС виробництва Херсонського машинобудівного заводу, який є одним з лідерів по жаткам для соняшника і кукурудзи. Жатка оновлена універсальна, підходить під будь-який тип комбайна.

«Може уступати імпортним аналогам по зносостійкості, але не по якості збирання.

Дрібні господарства, як правило, такі жатки не купують, оскільки не мають своїх комбайнів. Купують в основному середні господарства, а також 2 роки назад агрохолдинг придбав одразу 10 жаток для соняшника», — розповідає регіональний менеджер компанії Укрсільгоспмаш Олексій Цимбал.

Новинка компанії — комбайн Skif 280 Superior, розроблений спільно з фінським заводом Sampo. Комбайн є вдосконаленою та адаптованою під наші ґрунти версією фінського агрегату SR 3085 Superior. Збирається частково у Фінляндії, частково в Україні, тому підпадає під державну програму компенсації.

Комбайн Skif-280 Superior від ХМЗ
Комбайн Skif-280 Superior від ХМЗ

Крім того, з більше, ніж 100 різних агрегатів, які представляє компанія Укрсільгоспмаш, до програми часткової компенсації при купівлі сільгосптехніки не входить тільки 2-3 одиниці.

«Навіть купуючи не високовартісну техніку, люди подають заявки на отримання компенсації, повернення очікуються до кінця року. Програма працює, нарікань не було», — пояснює Олексій Цимбал.

Сервісна служба компанії покриває всю Україну, на кожному заводі є своя професійна сервісна служба, яка виїжджає на серйозні поломки. Майже в кожній області компанія має сервіс-менеджера, який у випадку незначної поломки протягом кількох годин, максимум день, виїжджає на господарство для її усунення.



Радимо почитати