Бренди

САТ

ВАТ «Завод«Спецавтотехніка» (САТ) — білоруський виробник причіпної техніки. Раніше Бобруйський дослідно-механічний завод. Штаб-квартира компанії знаходиться в місті Бобруйськ, Могильовської області, Білорусь.

Діяльність САТ:


- виробництво самоскидних причепів і напівпричепів різної вантажопідйомності і різного об'єму, в тому числі як зверхгрузопідймних, так і для легковажних більшоб'ємних вантажів;
- виробництво саморозвантажних напівпричепів з рухомим підлогою без підняття кузова, низькорамних причепів г/п 5-26 т різних модифікацій, у тому числі багатофункціональних (самоскидний низкорамник 5 т);
- шасі, підкатних візків;
- оснащення самоскидних шасі самоскидними кузовами з розвантаженням на три сторони для роботи в складі автопоїзда, дообладнання самоскидів будь-яких типів з кузовом для розвантаження назад під роботу з причепом;
- ремонт причіпної техніки.


Бобруйський дослідно-механічний завод (назва 1960-го року) був заснований в січні 1946 року. Тоді він називався САРМ і знаходився в системі Міноборони. У 1960 році рішенням Ради Міністрів СРСР 159-й САРМ був включений до системи Мінтрансу БССР і є його опорним автомобілебудівним підприємством з випуску спецподвіжного і самосвального причіпного парку. Після проведеного технічного переозброєння в 70-і роки масовими серіями випускав причепи ЗІЛ, МАЗ.

У 1999-2001 роках завод пройшов етап активного технічного переозброєння, переходу на новий модельний ряд причіпної техніки, перенавчання фахівців, перенастроювання внутрішньої системи управління, налагодження дилерської мережі та зв'язків з ключовими споживачами.

Історія САТ:


- 1973 рік. Випуск першого в СРСР самоскида з розвантаженням на бічні сторони на базі МАЗ-503 (у співпраці з Мосавтотрансом).


- 1982 рік. Випуск першого в СРСР самосвального автопоїзда з розвантаженням самоскида-тягача МАЗ-5549 і причепа 2СП-8 на бічні сторони, вантажопідйомністю 18 тонн.


- 2001 год. Випуск першого в СНД самскидного автопоїзда на базі серійного самоскида МАЗ-5516 з кузовом з розвантаженням на три сторони і самокидного причепа САТ-14А (17 тонн) з развантаженням на дві сторони загальною вантажопідйомністю до 37 тонн. Випуск першого в СНД самоскидного напівпричепа САТ-118 трьохосного односхилого (385R22,5) з полегшеним кузовом за рахунок його напівкруглого перетину вантажопідйомністю 34 тонни.


- 2004 рік. З випуском причепа САТ-133 був даний сильний поштовх формуванню унікальної для СНД лінійки моделей низькорамних причепів (0,8-0,95 м) вантажопідйомністю 4,5-26 тонн, призначених для перевезення дорожньої, комунальної, будівельної техніки методом самонавантаження-саморозвантаження (без застосування крана); в тому числі і універсальних (низкорамник-самоскид).


- 2005 рік. Випуск першого в світі трьохкузовного самоскидного напівпричепа САТ-119 вантажопідйомністю (40 тонн) і об'ємом кузова (до 57 м.куб.).