Бренди

ММЗ

«Мінський моторний завод» — радянський і білоруський завод, одне з найбільших підприємств Білорусі, а також провідний виробник сучасних дизельних двигунів серед країн СНД і займає перше місце за кількістю випущених тракторних і комбайнових двигунів.

Підприємство засноване 23 липня 1963 року, знаходиться у веденні Міністерства Промисловості Республіки Білорусь.

У зв'язку з реєстрацією холдингу 20 листопада 2012 року Відкрите акціонерне товариство «Мінський моторний завод» перетворено в Товариство з обмеженою відповідальністю «Керуюча компанія холдингу» Мінський моторний завод».

Для виконання основних видів діяльності на ВАТ «УКХ «ММЗ» є всі види діючих виробництв, властиві сучасним великим машинобудівним підприємствам, серед яких: кольорове лиття, пресове, зварювальне, механообробне, фарбувальне, термічне, інструментальне, складальне, виробництво джгутів проводів і ін.

Історія

Підприємство створено на підставі наказу Державного комітету з майна Республіки Білорусь від 30.12.2008 р. № 380 шляхом перетворення виробничого республіканського унітарного підприємства «Мінський моторний завод» (УП «ММЗ») і дочірнього республіканського унітарного підприємства «Торговий дім Моторного заводу» відповідно до законодавством Республіки Білорусь про приватизацію державного майна.

Товариство є наступником прав і обов'язків вищеназваних підприємств згідно з передавальним актом, за винятком прав і обов'язків, які не можуть належати Товариству.

Продукція

Мінський моторний завод виробляє понад 250 модифікацій двигунів і близько 1000 їх виконань. Це дозволяє в найкоротші терміни адаптувати комплектацію двигуна під конкретного споживача.

З 1998 року ВАТ «ММЗ» почав виробництво двигунів Євро-1, з 2003 — Євро-2. З 2008 року ВАТ «ММЗ» почав виробництво 8-циліндровим двигуном, а також почалося промислове виробництво 4-х циліндрових дизельних двигунів рівня Євро-3 робочим об'ємом 4,75 літрів.

ММЗ зробив ставку на паливне обладнання з електронним управлінням світового лідера — фірми Bosch. Робота по адаптації паливного обладнання фірми Bosch зажадала напруження всіх конструкторських, технологічних, закупівельних і виробничих кадрів.

Значну частину конструкторських робіт по адаптації системи Common Rail для існуючих двигунів виконали інженери КБ «Електронних систем» УГК (Малиновський В.В., Шумської Д.В., Поярков Д.І.).

З жовтня 2008 року ВАТ «ММЗ» почав виробництво 8-циліндровим двигуном потужністю до 425 к.с., а з квітня 2009 року — потужністю 450 к.с., а також двигунів для дизель-генераторних установок 200 і 250 кВт електричної потужності.

З метою завершення створення потужностей по переходу на серійне виготовлення основних деталей, що відповідають нормам Євро-3/4 і Stage-2/3А проведена модернізація комплексних і поточних ліній виготовлення блоку циліндрів, головки блоку циліндрів, шатуна, розподільного валу, вдосконалені процеси обкатки і приймально -сдаточних випробувань.

Для переходу заводу на випуск нової конкурентоспроможної техніки щорічно створюється проект технічного переозброєння підприємства, що охоплює практично всі його виробництва. На 2009-2010 роки ВАТ «ММЗ» планує проведення робіт по створенню і впровадженню у виробництво нового сімейства дизельних двигунів підвищеного технічного рівня з поліпшеними екологічними і техніко-економічними показниками в діапазоні потужностей: позашляхова техніка — від 75 до 715 л.с .; автомобільні — від 122 до 350 к.с.

Двигуни автомобільних модифікацій з 1 січня 2010 року по заявці споживачів будуть поставляються згідно міжнародним екологічним стандартам Euro-4. Одночасно тривають роботи по досягненню випускаються двигунами рівня екологічної безпеки Euro-5.

Офіційний сайт компанії: po-mmz.minsk.by